Cégfilozófia
A Vaillant cég Európában a fűtés, melegvíz-ellátás és szabályozás területén a piacvezető szerep megerősítésére törekszik. A minőség és a vevők igényeinek való hiánytalan megfelelés képezi cégünk filozófiájának alapjait.
Vaillant Exzellenz = a minőségbiztosítás rendszere.
1996-ban vállalatunk a teljes körű minőségbiztosítás rendszerének alapjait a Vaillant Exzellenz vállalati program életre hívásával rakta le. 1999-ben ennek a folyamatnak eredményeképpen az EQA (European Quality Award) minőségi díjért való küzdelemben cégünk a legjobb fűtéstechnikai cégként végzett Európában.
Minőségbiztosítási rendszerünk felöleli a kilenc fő üzleti kategóriát:
- a vállalati managementet
- a vállalati stratégia és politikát
- a források managementjét
- a személyzeti managementet
- a vállalati folyamatokat,
vagyis minden cég forrásoldalait.
- A vállalati image és hírnév,
- a vevői elégedettség,
- a munkatársi elégedettség,
- és az üzleti eredmények
oldalán a Vaillant eredményoldalának tényezőit is.
A minőségbiztosítás rendszerének ilyen konzekvens követése számos elnyert európai díjban nyert bizonyítást.