Superbrands-díj – 2007. és 2008.
A világszerte 82 országban működő Brand Council magyarországi bizottságának döntése alapján a Vaillant márka 2007-ben és 2008-ban is elnyerte a Superbrands-díjat. Az elismerés értékét növeli, hogy a fűtéstechnikai vállalatok közül a Vaillant az egyedüli gyártó ma Magyarországon, amely másodszor is megkapta a legjobb márkáknak szóló díjat.
A Brand Council egy független szervezet, amely 1995-ben, Nagy-Britanniában jött létre, és létrehozta a Superbrands márkaminősítő programot, amely a - Vaillant stratégiai céljaival összhangban - minden korábbinál nagyobb hangsúlyt helyez a fogyasztók márkatudatos magatartásának megismerésére. Tiszteleg azon márkák előtt, amelyek kiemelkedő sikereket értek el, eredményeik elismerése a Superbrand státusz.
"Superbrand az a márka, amely a saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A márkához kapcsolt értékek olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújtanak, amelyeket a fogyasztók elvárnak és elismernek."
A magyarországi szupermárkák kiválasztásának alapja a Magyar Szabadalmi Hivatal adatbázisa, amelyben több mint ötvenezer védbejegyzés található. A marketing és a kommunikációs szakma, a média és a tudományos élet (egyetemek) vezető képviselőiből álló szakértői bizottság ennek az adatbázisnak a szűkített változatából választotta ki a 2007. és a 2008. év magyarországi Superbrandjeit.
Ez a díj is bizonyítja, hogy jó úton haladunk: a Vaillant a kiemelt, értéket közvetítő presztízsmárkák közé tartozik Magyarországon is, és az sem elhanyagolható szempont, hogy az eddigi kutatások szerint a fogyasztók átlag 77 %-a döntene nagyobb eséllyel olyan termék megvásárlása mellett, amely a Superbrand emblémát viseli.
Köszönettel tartozunk ezekért az elismerésekért minden eddigi és leendő partnerünknek, készüléktulajdonosnak és munkatársainknak, hogy segítették és segítik a Vaillant márka hírnevének öregbítését.